apache + autentifikace + cgi-script v C

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Září 11 10:22:15 CEST 2001

On 10/09/2001, Martin Duda wrote:

[snip]
> donutim prohlizec k otevreni okna pro prihlaseni (user+heslo). No a
> potom mam jiz k dispozici uzivatelovo heslo a jmeno v internich
> promennych $PHP_AUTH_USER a $PHP_AUTH_PW a mohu ho overit v mem
> pripade v SQL databazi.
>
> A ted dotaz. Lze tohoto docilit i v cgi scriptu napsanem v C-ecku.
> Potrebuji totiz napsat nejake cgi scripty v C a nevim jak
> predat/prevzit promenne obsahujici jmeno a heslo, ktere posila
> prohlizec serveru potazmo scriptu. Jde o to, aby script stale nechtel
> po uzivateli jmeno a heslo, ale bral si je rovnou z toho co posle
> [...]

Pokud je mi znamo, tohle v CGI nijak neudelate. AFAIK se od serveru
heslo proste nedozvite. Tuto domnenku podporuje i manual k PHP, kde se
pise:

    The HTTP Authentication hooks in PHP are only available when it is
    running as an Apache module and is hence not available in the CGI
    version. (http://www.php.cz/manual/en/features.http-auth.php)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka