zkusenosti s deskou Asus A7V266 pod linuxem?

Jan Jelinek konfery na volny.cz
Úterý Září 11 10:58:47 CEST 2001

Ahoj

Vojtech Zajic wrote:

> chystam se koupit novy comp a vyhlidnul jsem si zminenou desku. Mate s ni
> nekdo nejake zkusenosti a je vubec pod linuxem podporovana? Jsou treba
> nejake problemy s DVD nebo Iomega mechanikami (viz. starsi chipy via)? Ma
> chipset Via Apollo KT266 (chipy VT8233, VT8366) a jde mi o nova jadra
> (2.4.3).

jsem jejim nestastnym vlastnikem, chipset AMD761 neni podporovan v
AGPGART, proto v kombinaci s grafikou ATI AIW Radeon nejede (totalne
vytuhne), respektive jede, ale jen neakcelerovane. Asi pred ctranacti
dny se v rawhide objevily nova XFree, ktera uz jedou akcelerovane, ale
stale nejede agp.
Jinak si nemuzu stezovat. Pokud vynecham kombinaci WIN 98 + ATI AIW
Radeon + Asus A7V266, nahodne neustale tuhne, uz pul roku nemuzu gamesit
:-(, ale to je offtopic.

Honza Jelinek