USB storage device [deeelsi]

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Září 11 11:32:29 CEST 2001

Petr Simandl schrieb in Nachricht <3B9DC100.1B3320EF na mujmail.cz>...

>  Fotak se objevi jako SCSI /dev/sda1 zarizeni i kdyz je na usb.
>To (asi) ma na svedomi prave usb-storage ovladac.

Ano

>Pokud jsou v systemu nejake disky, tak se nejspis neobjevi na sda1
>ale treba sdb1/sdc1 (IMHO - mam v tom neprilis jasno :).

Presne tak. A pokial ma clovek nejake ine zariadenie, ktore
nie je v systeme od bootu, treba obcas hladat - ja mam parport
ZIP-ku a obcas je fotak sda1, obcas sdb1.

Mne sa to s 315-kou (podla mna to bude hw presne to iste, akurat
ma 618 podstatne lepsiu optiku a mozno par features navyse)
este neseklo. Je ale fakt, ze to nepouzivam denne.

>  Mam desku MSI/VIA a Durona a v praci jsem to zkousel na pentiuIII
>s VIA cipsetem

VIA moze byt dovodom - ja mam Intela a tieto veci nie su uplne
rovnake. Mam cez USB pripojeny Compaq iPAQ a v konferenciach
citam o rozlicnych problemoch s USB aj vo win - aj tam sa zda,
ze vyrobca chipsetu je jednym z faktorov.

Zdravi
--
                                                             Stano