zkusenosti s deskou Asus A7V266 pod linuxem?

Richard Richter richter na bgs.sk
Úterý Září 11 12:26:29 CEST 2001

> jsem jejim nestastnym vlastnikem, chipset AMD761 neni podporovan v
> AGPGART, proto v kombinaci s grafikou ATI AIW Radeon nejede (totalne
> vytuhne), respektive jede, ale jen neakcelerovane. Asi pred ctranacti
> dny se v rawhide objevily nova XFree, ktera uz jedou akcelerovane, ale
> stale nejede agp.
> Jinak si nemuzu stezovat. Pokud vynecham kombinaci WIN 98 + ATI AIW
> Radeon + Asus A7V266, nahodne neustale tuhne, uz pul roku nemuzu gamesit
> :-(, ale to je offtopic.

Neni tohle A7M266??? Irongate 4 od AMD? Pismeno M - ne V proste. Tusim to kdysi
byl muj sen, nez jsem se rozhodl, ze ASUS je trosku zbytecne drahy. :-) K AMD761
je tusim southbridge 686 od Via. Ale to je asi tak vsechno, co to s Via ma.

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.