php pod apache

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Září 11 12:59:07 CEST 2001

> hmmm .. cudne, apac nebol instalovany z rpm
> na inom stroji s rovnakym redhatom 7.1, kde je instalnuty apac aj php z rpm
> balikov
> vsetko funguje ok.

Co je na tom cudne ? Apache nebol pravdepodobne spraveny s podporou
modulov. Ten z rpm-ka ma spravenu podporu modulov. Navyse ten modul je
spraveny pre ten apache z rpm-ka(robeny za pomoci dotycneho apxs).
Cize odporucam dat si ten apache z rpm-ka, alebo si vsetko sam
prekompilovat.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2