OT> Re: 2 IP na jednom dratu

Michal Hudák hudak na mail.cz
Úterý Září 11 13:06:37 CEST 2001

Takze:

0) Myslim to uplne vazne! Snazim se jenom splnit podminku NICu na domenu.
Nijak mne to netesi. (Mam spise radost kdyz se mi podari uchodit nejakou
sluzbu v Linuxu.)
----
1) Na tom stroji, kde pojedou 2DNS pojede i web a mail server!
2) Delam to pro firmu (jsem jejim zamestnancem). Jsou PLNE informovani, co
se stane, kdyz nepojede linka a pod.
3) Kdyz nam nepojede linka hned se to dovim a muzu to resit!
4) Neprovozujeme zadnej zasadni obsah => vypadek ma den nas snad nezrujnuje.
5) Jsem si naprosto vedom ze nejlepsi by bylo mit 3 stroje. 2xDNS + 1xWEB.
(nebo vice ale nejsme Micr$oft :-) aspon zatim.
6) Jak se zda rozhodne nejsem jedinej clovek co to takhle provadi.
-----
7) Plne souhlasim s p. Mazancem (timto mu dekuji za informaci o serveru
secondary.com je to pro mne novinka)
8) Mockrat dekuji i p. Pogacovi, ktery poradil jek udelat 2IP na jednom
stroji.
9) Takhle konference mi moc pomaha v tezkejch Linuxovejch zacatcich. Nerad
bych si tu nekoho popudil :-)

                            Michal