2 IP na jednom dratu

Zviratko zviratko na travicka.zelena.sk
Úterý Září 11 13:48:47 CEST 2001

> Ne nedojdou (resp. rozhodne nemusi, budte rad, ze po ceste bylo 'tak
> benevoletneni' MTA), vrati se jako nedorucitelne, po jake dobe jsou
> vraceny zalezi na konkretnim nastaveni MTA po mailove ceste (tu ani
> neznate, ani relativne nemuzete ovlivnit)...

> Nefunguje... Overit si to muzete sam...

Overit? :) ja to pouzivam kazdej den :) zatim mi nikdo nerikal ze by mu to
vracelo zpravu o nedorucitelnosti
samozrejme ze jde o nastaveni MTA, vetsinou ale nemam vypadek na vic nez
nekolik hodin, a v tom pripade to jeste celkem spolehlive dojde (pokud nekdo
nema nastarenej mailserver aby to posilal maximalne hodinu...)
Konec debaty, uz je to mirne offtopic...
Zviratko