OT: 2 IP na jednom dratu - DNS a jine vymluvy

Marek Jaros jam na vol.cz
Úterý Září 11 13:48:12 CEST 2001

On Tue, Sep 11, 2001 at 12:38:42PM +0200, Zdenek Mazanec wrote:
> To je jiste pravda, zvlast se zretelem ke skolnim "sedym teoriim". Nicmene
> svet je ponekud barevnejsi nez aby se vesel do skolnich poucek. Kdyz se
> podivate, kde jsou nameservery mnoha vyznamnych domen a nekterych ISP,
> zjistite, ze vsem uvedenym kriteriim vyhovuje malokdo.

dovolil bych si nesouhlasit, to neni doporuceni. to je pozadavek a zaroven
podminka NICu pro registraci domeny.

mate sice pravdu, ze vetsina lidi na to kasle, ale pristup 'dela to vetsina,
tak proc ne ja' nebo dokonce '... tak je to tak dobre' je krajne nezodpovednej
a rozhodne by se nemel stat pravidlem.

> A nevsiml jsem si, ze by to melo nejaky vyraznejsi vliv na funkcnost DNS.
> To, jak funguje domena je do znacne miry vec vlastnika, a pokud chce mit
> "oba" nameservery v jedne piksle, je to jeho volba a on si musi byt vedom
> nasledku.

nasledkem by melo byt okamzite zruseni regitrace domeny bez naroku na
odskodneni. tedy pokud dotycny nepredlozi referat o opravdu neprijemne shode
spatnych nahod :))

> Prizpevky, ktere misto (aspon) nastinu rikaji "nevim jak na to" pripadne "to
> co chcete je blbost" jsou dle meho uplne k nicemu. Mely by aspon rikat
> "chcete blbost, udelejte to tak a tak, bude to lepsi".

vzhledem k vyse udevedenemu jiste chapete, ze ani v tomto s Vami nesouhlasim,
protoze takovy prizpevek neni samoucelny. diteti taky nerikame 'kdyz si chces
mermomoci hrat se sirkama, tak sou tamhle v kredenci'.

souhlasim, ze v konferenci by se meli problemy predevsim resit a ne
peskovat....

> A abych nebyl uplne stejny (pip), navhnu reseni: dejte sekundarni DNS na
> nejaky free DNS server (typicky bych zkusil www.secondary.com nebo tak
> nejak). Budete tak mit vzornou konfiguraci DNS - jiny provider, jina lokace,
> jina faze, dokonce jina voltaz :-)))

...to je vzorovy, ale bez predchoziho peskovani, nebo dokonce s omlouvanim
puvodniho planu, by to nebylo k nicemu.

> Zdenek Mazanec

	jam

--