Partitionless instalace RH 7.1 CZ a problem se swapem

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Září 11 13:54:44 CEST 2001

Dobry den,

On Tue, Sep 11, 2001 at 10:54:43AM +0200, Radim Rozenek wrote:
> Zdravim vsechny,
> mam problem se swapem. Instaloval jsem RH 7.1 CZ jako partitionless.
> Nastavil jsem 1GB svazek a 64MB swap. Instalace probehla v poradku, ale
> pri startu (bootu) dochazi k teto chybe (opsano z boot.log)
> swapon: error: /initrd/loopfs/rh-swap.img has insecure permission 0755,
> 0600 succeded

Copak je na tom nepochopitelne? Dyt vam tady jasne hlasi, ze
tenhle swap ma nebezpecne nastavena prava a ze chce, abyste mu je
nastavil jinak (mate je nastavena 0755 a on chce 0600) Tak to tak
nastavte a melo by se to rozjet... Muzete to vyzkouset pomoci
'swapon /initrd/loopfs/rh-swap.img' pote, co prava opravite...

> rc.sysinit: Activating swap partition: failed
> rc.sysinit: Enabling swap space: succed
>
> Radim Roženek

Zdravi
Honza Marek