2 IP na jednom dratu

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Úterý Září 11 14:04:31 CEST 2001

Zdenek Mazanec wrote:

> A abych nebyl uplne stejny (pip), navhnu reseni: dejte sekundarni DNS
> na nejaky free DNS server (typicky bych zkusil www.secondary.com nebo
> tak nejak). Budete tak mit vzornou konfiguraci DNS - jiny provider,
> jina lokace, jina faze, dokonce jina voltaz :-)))

To by me zajimalo proc to delaji. U freewebu a freemailu si to dovedu
predstavit - bud image firmy (hodny Micro$oft nam dava hotmail zadarmo),
nebo optimisticke plany, ze vydlam na reklame. Ale u freedns? Na tech
strankach sice pisou, ze chteji zlepsit infrastrukturu DNS, ale ze by se
komercni firma venovala samaritanstvi, to mi nejak nesedi. Leda ze by do
DNS odpovedi pridavali reklamni paticky. Jinak to nevidim.

Michal Ludvig