2 IP na jednom dratu

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Září 11 13:15:09 CEST 2001

Zviratko schrieb in Nachricht <005501c13aad$ecef8d40$0200a8c0 na zviratko>...

>Ja to taky chci udelat, mam konektivitu od UPC, a mam par domen, vsechny
>ukazujou na stroj u me doma... nevidim duvod proc bych nemoh na tom samym
>stroji mit i jejich nameserver, kdyz mi slitne net nebo komp, tak se tam
>stejne nikdo nedostane...

Je velky rozdiel medzi tym, ked posta zostane v nejakom spoole
(ci uz u odosielatela, alebo na sekundarnom MX) a posle sa, az vam
stroj nabehne, a jej vratenim s hlaskou o neexistujucej domene.
To iste plati pre weby - nedostupnost a neexistujuca domena
sa prejavuju rozne - to prve sa obcas stane kazdemu, to druhe
je z 99.9% znamka bud nevedomosti, alebo ignorancie.
Ak chcete robit taky dojem, je to na vas...

Zdravi
--
                                                             Stano