2 IP na jednom dratu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Září 11 14:20:16 CEST 2001

Ahoj,

> Mame len jeden pripoj na Intrenet pomocou MW a tiez som nazoru ze ak
> linka padne, tak su nanic aj DNS-y.

Jak sam pisete dale, nejsou. Krome toho, ze tim IMHO porusujete nejaka
pravidla CZ-NICu (ale tim si nejsem jist, a nechce se mi to hledat ;) ),
skodite sam sobe (resp. sve firme).

> je len na konkretnom MTA ci doruci neskor a o kolko neskor alebo
> nedoruci. A povedzme si aj to, kolko krat do
> roka je vypadok linky.

Hm.
Kdyz se tak zamyslim, kolikrat uz jsem naboural v aute, tak bych si mohl
vymyslet, ze vzhledem k tomu, ze ani jednou, uz vlastne nema cenu si
zapinat bezpecnostni pas...

> Nevidim dovod pokial bude vypadok povedzme jednodnovy tak tych mailov
> pokial je to mala firma nebude tolko

Otazkou ale stale zustava - PROC to neudelat jinak, PROC o tyto maily
ZBYTECNE prichazet, kdyz neni problem nekoho pozadat o zalozni MX a
sekundarni DNS.

> aby si to vobec niekto vsimol. A dalsia vec je ze MTA to po case aj tak
> vyrazi z tej fronty von. A zalozny MX ?
> Tak to bude stat vo fronte niekomu inemu. Nieje to jedno ???

NE.

Na vec se lze divat i tak, ze tim, ze nechavate maily pro svoji domenu
tvrdnout u nekoho ve fronte (navic s timto pristupem), obtezujete tim
majitele serveru - co je jemu do toho, ze Vam nejede linka a nejste
schopen si zajistit sekundarni DNS server a MX zaznam?
Naopak pokud budou ty maily tvrdnout na Vasem zaloznim MX serveru, tak to
obtezujici neni, protoze u MX serveru se s tim musi pocitat, protoze je k
tomu urceny...

--
JiKos.