2 IP na jednom dratu

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Září 11 15:13:22 CEST 2001

> To neni pravda.  Pokud mailserver nenalezne MX zaznam pro domenu, postu
> vraci ihned.  A na to, ze MXka jsou nekde v jinych DNS nacachovane se
> spolehnout nemuzete.

NO ja by som si dovolil povedat, zesa mylite. Ked sa nenachadza MX zaznam,
tak sa to snazi dorucit na A zaznam. A ked nevie zistit A zaznam, tak (a
to neviem na 100%):
a) vrati to s5, ze ciel neexistuje
b) da to do fronty

a) je pomerne pravdepodobne, ale A zaznam moze byt niekde nacachovany a
vrati ako non-autoritative(a hadze do fronty).

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2