MTA na lokalnej sieti

vach1 vach1 na yahoo.com
Úterý Září 11 16:18:42 CEST 2001

Ahojte,

prosim Vas poradte mi. Potreboval by som MTA do
lokalnej siete, ktora je pripojena vytacavou linkou.
Mal by:
1) lokalne spravy dorucit okamzite (bez hladania DNS)
2) ostante spravy dat do fronty a periodicky rozposlat cez jedneho MTA (moj
provider)
3) stahovat periodicky spravy (z domenovej schranky cez POP3) a rozposielat
lokalnym uzivatelom

Ak ma niekto nejaky priklad konfiguracnych suborov,
ako to vyriesil na nejakom MTA, bolo by to super,
keby mi ich mohol poslat. Uz sa s tym trapim dost
dlho a nijako to nemozem vyriesit, aby to splnalo vsekty 3 body.

Dakujem
Mato

RH6.1