2 IP na jednom dratu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Září 11 16:45:03 CEST 2001

Ahoj,

> Presne tak. Nevylucujem, ze sa MTA v implementacii lisia,
> ale spravu vratenu kvoli nefunkcnemu NS som uz videl.

Jak uz jsem tusim psal - afaik je rozdil v tom ze MX zaznam neexistuje -
tzn. ze od autoritativniho serveru pro domenu ziska odpoved, ze MX
neexitsuje, pripadne, ze od korenehoveho NS obdrzi informaci, ze domena
samotna neexistuje, a tim, ze autoritativni NS vytimeoutuje - v prvnim
pripade se zprava vrati rovnou s 5xx (nevim z hlavy), ve druhem pocka par
dni ve fronte...

> A tych nefunkcnych NS bude teraz viac - ak sa cudujete, preco
> sa neviete dostat na spustu serverov, pustite si CNN :-(((

Hm, je fakt, ze to ted ve statech "trochu" vre. Snad to palestinci brzo
zabali, prece musi vedet, ze timhle se riti do pekel.
Nojo, ale tahle debata je tady hodne offtopic ;))

--
JiKos.