Jak odinstalovat gcc 3.0?

David Kuzela david na kuzela.cz
Úterý Září 11 15:11:26 CEST 2001

Karel Vyskočil ml. pise:
> Ahoj, chtel bych se zeptat jakym zpusobem se zbavit prekladace gcc 3.0.
> Nedavno jsem si ho prekompiloval a nainstaloval ze zdrojaku, protoze ho
> vyzadoval jeden program. Ted bych se chtel vratit k prekladaci co je
> standartne v distribuci. Jenom nevim jak bych mel gcc 3.0, ktere neni
> instalovane z rpm baliku vlastne spravne odinstalovat. Muzete mne nekdo
> nasmerovat nebo poradit jak na to.

To neni tak jednoduche:
1. neobsahuje jeho Makefile "sekci" uninstall?
2. pokud ne, je IMHO nejsnadnejsi zkompilovat ho znovu, znovu ho
   nainstalovat a podivat se, kam zapisuje. Na to existuje celkem
   sikovny program installwatch.

--
                                                David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-