Apache + symbolicke linky

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Úterý Září 11 22:13:04 CEST 2001

Dne út 11. září 2001 22:05 Zviratko napsal(a):

> no.... pokud vim tak apache snad ani jinak nebezi :) v
> httpd.conf je nastavenej DocumentRoot, a to je myslim
> root chrootu.... ale krk za to nedam.... pokud nefungujou
> symlinky tak je to imho za chrootovany

asi byste o ten krk jinak prisel ;o)

DocumentRoot je proste adresar, od ktereho se odviji cesty
v tom kterem virt. serveru. S chrootovanym prostredim to
nema implicitne co delat.

Pro kolegu, kteremu ty symlinky nefunguji : zapnete
debugging a kouknete se, co to pise do logu. Hned budete
moudrejsi. A zkontrolujte si konfigurak, treba tam mate
preklep, nebo je soubor .htacces v adresari, ktery prebiji
nastaveni konfiguraku, taky existuje direktiva
FollowSymlinksIfOwnerMatch (nebo tak nejak) ...

					Z.P.