Dva seriove porty na jednom IRQ

Roman Pavera rpavera na seznam.cz
Úterý Září 11 22:11:30 CEST 2001

> A vie vam interrupty zdielat hardware? Ak je to ISA, tak zarucene
> nie. A co a tyka onboard portov, tiez by som tipoval, ze skor
> nie ako ano, ale bude zalezat od chipsetu.
>
>                                      Stano

Kde muze byt problem v HW. Podle specifikace serioveho portu je na adrese
Base + 2 (konkretne 0x3FA pro ttyS0) registr identifikujici zda doslo k
preruseni. Pokud jsem spravne pochopil obsluhu preruseni pro seriovy port
pri zapnutem sdileni preruseni, pak se kontroluje, z ktereho portu to
preruseni prislo a to pomoci tohoto registru.

Roman Pavera