Re: Dva seriove porty na jednom IRQ

Roman Pavera rpavera na seznam.cz
Středa Září 12 10:00:41 CEST 2001

Dne 12. září 2001, <linux na linux.cz> napsal:

> V tomhle se nemylite. Krome malickosti. Nikoliv "zda tento port", ale "zda
> tento par portu". Ktery to byl port, si uz musite zjistit sam. To ale
Nechapu co tim myslite. Podle me jsou sice dva porty na jedno IRQ,
ale kazdy z nich ma jinou bazovou adresu. COM1/ttyS0 0x3F8 a
COM3/ttyS2 0x3E8 (pokud se nepletu v adresach, ale to je jedno).
Kazdy z tech portu pak ma svuj registr indikace preruseni COM1 ho ma
na 0x3FA a COM3 na 0x3EA. Pokud jsem spravne pochopil rs_interrupt v
char/serial.c tak tam se rozhodne, ktery z portu COM1/COM3 preruseni
vyvolal.

>   Asi jsem mel mlcet. Akorat mi prijde normalni, ze kdyz na jeden port

Kazda reakce je dobra, diky za ni.

> pripojite neco "nestandardne komunikujiciho" tak jste o ten druhej port v
> paru prisel. A nevidim v tom kusovou HW chybu. To je proste chyba PCckovych
> seriovych portu obecne.
> S pozdravem
>                  Kebert Martin

Co je nestandartni komunikace, externi modem komunikuje standartne? A
ta UPS komunikuje tim zpusobem, ze dostene znak a na nej odpovi
nekolika znaky pouziva pouze 2 vodice (RX a TX) a zem.

Roman
Pavera

Denně nové Last Moment - objednejte http://na.dovolenou.cz/last.php3
Aktualizované nabídky 1.000 zájezdů  http://na.dovolenou.cz/