Jaky je rozdil mezi include <> a "" u GCC?

BENET benet na kgb.cz
Středa Září 12 17:36:03 CEST 2001

> Ahoj, muzete mi nekdo vysvetlit rozdil mezi include<> a include""? Zacali
> jsme pracovat s GCC a nejak to nefunguje tak jak jsme zvykli od Microsoft
(a
> Borlandu). Diky
>
> --
>
> Jan Bares
> (remove no.spam from my email address)
> JPCAD Graphics Engine developer, surf to http://www.antek.cz

#include <> vklada soubory z implicitniho adresare, to jsou tedy bud ucelene
knihovny, napr. ty, co se dodavaji s prekladacem, s vyvojovym prostredim, se
systemem, prip. odnekud stahnute, nekdy (u windows) predkompilovane

#include "" vklada soubory ze zadane cesty...
    - pozor - u Linuxu se oddeluji adresare "normalnim 1 lomitkem"
    #include "/root/helloworld/helloworld.h"

Pokud je tuto jasne, tak by vse melo fungovat bez problemu... Sam jsem s
prechodem zadne problemy nemel... (Mimo jine, ktere jsou uvedeny jinde...)
S pozdravem
BENET