apache server a 2 weby

Dusan Jirasko Dusan na DWSoft.cz
Středa Září 12 18:11:08 CEST 2001

Ahoj xdohnal na aisa.fi.muni.cz ..

 x> Tohle jsem viresil pouze tak, ze jsem udelal dva konfiguracni soubory,
 x> jeden s portem 80 a druhy s portem XXXX. Potom jsem spoustel httpd s
 x> parametrem -f (tusim). Na jiny zpusob jsem neprisel )-: "Tomas Cerny"
A IP based virtual host by to neresil ?

ByE,
      Dušan Jirásko
 Web : www.DWSoft.cz          E-Mail : Dusan na DWSoft.cz