Mozilla - odesílání offline pošty

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Středa Září 12 21:30:05 CEST 2001

Jak zařídím, aby se mi po připojení automaticky odeslala pošta, napsaná
offline? Když se připojím a spustím mozillu, tak to pouze stáhne novou
poštu.
V helpu jsem vyčetl, že by se to dalo udělat poocí
nahrát/synchronizovat, nicméně to nějak nefunguje. Píše posílám poštu,
ale logo je statické, jakože se nic nestahuje.

Dá se to nějak zautomatizovat?
--