firewall - fragnentace paketu - ip_always_defrag

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Září 12 23:18:44 CEST 2001

jirka na edoras.cz (Jiri Mares) writes:

> Pouzival jsem jako firewall pro spojeni s providerem RH6.1. Nyni jsem
> pripravil novy firewall s RH7.1. Moje prekvapeni ale bylo, ze jsem v RH7.1
> nenasel v /proc/sys/net/ipv4 soubor ip_always_defrag.
> Vite nekdo proc?
>
> Diky, Jirka Mares

Tipnul bych si ze je to zpusobeno nasledujicimi radky:

/usr/src/linux/net/ipv4/netfilter/ip_nat_standalone.c:

        /* We never see fragments: conntrack defrags on pre-routing
           and local-out, and ip_nat_out protects post-routing. */

Brno, Czech Republic