Jaky je rozdil mezi include <> a "" u GCC?

BENET benet na kgb.cz
Čtvrtek Září 13 00:44:38 CEST 2001

> Oba typy se hledaji v -I... a v zadratovanych include cestach. "" se jeste
> nejdriv hleda v aktualnim adresari (vzhledem k zpracovavanemu souboru).
>
> S pozdravem,
>
> Stepan Roh

No, nechci urazet, ale neco podobnyho jsem napsal, jenom malinko lidsteji
pro nekoho, kdo ZACINA programovat pod linuxem...
Nicmene, opakuji ze standardu:
 - #include <soubor>
        - prepocesor bude hledat zadany souor v adresarich nastavenych ve
vyvojovem prostredi prekladace. Tedy v adresarich obsahujicich standartni
hlavickove soubory)
- #include "soubor"
        - preprocesor bude hledat zadany soubor nejprve v aktualnim adresari
(presneji v adresarich, kam si uklada zdrojovy text programu). Pokud
neuspeje, bude jej hledat v adresarich nastavenych ve vyvojovem prostredi
prekladace (tedy meyi standartnimi hlavickovymi soubory)
-citoval jsem z jedne knihy meho oblibence M.Viriuse

- kdyz uz to ma byt uplne, tak UPLNE...  :-)
- pozn. pro byvale Windowsackare - LINUX oddeluje adresare v C/C++
programech normalnim lomitkem, NE dvojici obracenych lomitek,tedy to bude
vypadat cca takto:
#include "/home/ja/helloworld/helloworld.h"
    - to si myslim, ze bylo hlavnim problemem...
S pozdravem,
BENET