CUPS + cestina

Vlastimil Holer xholer na informatics.muni.cz
Čtvrtek Září 13 03:08:26 CEST 2001

Dobry den,

| A nestacilo by v cupsd.conf nastavit DefaultCharset iso-8859-2 ?

Stejny problem jsem resil zhruba pred 2 tydny. DefaultCharset nastavit
nestaci. Co si jiz matne pamatuji, tak jde o to, ze se txt soubor
musi prevest do ps. Na to jsou filtry a (v CUPS, ktere je v mem
MDK8) pro prevod txt do ps se pouziva texttops (pisu to popameti,
takze se omlouvam za pripadne nepresnosti). Kazdy filtr bere v uvahu
globalni promenne (ty nastavi CUPS,je tu charset,cas.pasmo atd.) a jeste
mu jsou predany parametry (zdrojovy dokument,uzivatel atd).

I kdyz nastavite DefaultCharset na 8859-2, tak v globalnich promennych je
stale 8859-1. Vyresil jsem to tak, ze jsem vytvoril novou cz lokalizaci
CUPS (soubor s lokalizacemi si musite najit, nepamatuji si presne) a hned
na prvnim radku je "iso-8859-1"... tak to nahradte za "iso-8859-2".
Nekde v konfiguracnim souboru CUPS byla take zminka o jazyce,
takze pokud to nejde - zkusit nastavit jazyk na cz nebo cups_cz
nebo tak neco.

Snad Vas nematu, ale mne to tak funguje ... hezky cesky. Zustava jen
otazka, jak nastavit casove pasmo z GMT na +1.

Preji hezky den,
Holer*