Vraceni procesu na popredi

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Čtvrtek Září 13 11:05:01 CEST 2001

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> Ono odpojeni od ridiciho terminalu, fork ci jine §casti§ daemonizovani
> jsou technicky uplne o necem jinem... - dokud se neodpoji od ridiciho
> terminalu (jinak u BSD a jinak u System V), vzdy se muze na popredi
> znovu dostat...

Ale ja prece psal "odpoji od ridiciho terminalu". Nemam tuseni jak a co
dela lftp (nepouzivam to), ale Zviratko tady psalo: "lftp to ale dela
interne, tam ti fg/bg/jobs nepomuze..." z cehoz jsem usoudil, ze se
chova jako demon. Ale pokud me zdemonizovane procesy naucite vracet
napopredi, tak budu jedine rad. Alespon se necemu priucim ;-)

Michal Ludvig