OFFTOPIC: Re: Prehrivani procesoru -> jeho chyby

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Září 13 10:19:58 CEST 2001

Pavel Machek schrieb in Nachricht <20010909233521.C35 na toy.ucw.cz>...

>Z toho by plynulo ze dnesni pocitace by nemeli bezet pri -30Celsia...
>A to bezi a vesele.

No to tesne casovanie je zda sa akurat tym "blbym" smerom :-)
Tusim skusim doma zapatrat v nejakej literature, to je uz skutocne
davno, co ma taketo veci blizsie zaujimali.

>(Jeste kdyz se jim trochu zvedne napajeci napeti ;)

:-)

>Vysvetleni co jsem slysel je: vyssi teplota -> vyssi sum.

Hmm, to velmi neberiem - procesory chodia na napatiach
radu voltov a sum je o niekolko radov nizsie. Samozrejme
neviem co to robi na tranzistoroch so submikronovymi
rozmermi, ale tieto problemy su starsie ako cipy s desiatkami
milionov tranzistorov.

>Vyssi napeti -> vetsi odstup signal sum.

A aj vacsia rychlost prebehu a tolerancie pre logicke urovne
(co je sice v praxi to iste ako S/N, ale asi si to myslel inak).

Zdravi
--
                                                      Stano