Kompletni zaloha

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Čtvrtek Září 13 11:33:29 CEST 2001

vytvorte disk se stejnymi oddily (cesky partitions, oddil je hnusne slovo),
namountujte, zkopirujte, opravte fstab (aby odpovidal puvodnimu)... poprve
nabootujete z boot diskety, pak lilo opravi

nebo offline pomoci utilit typu norton ghost, drive image a pod

nebo online pomoci mirroringu (nezkousel jsem, ale proc by neslo)?

MP