Kompletni zaloha

Richard Richter richter na bgs.sk
Čtvrtek Září 13 11:49:42 CEST 2001

> vytvorte disk se stejnymi oddily (cesky partitions, oddil je hnusne slovo),
> namountujte, zkopirujte, opravte fstab (aby odpovidal puvodnimu)... poprve
> nabootujete z boot diskety, pak lilo opravi

Tohle je dobry napad. Ja jsem nekolikrat presouval cely system - a bylo to
presne o tomhle. Neco na zpusob:

mount /novydisk
find / -xdev -print0 | cpio -padmV0 /novydisk

To je samozrejme pro jeden oddil, abych si nahodou rekurzivne nezacal do
novehodisku kopirovat nakopirovane. :-))) V tomhle se mi linux/unix libi - ze mu
nezalezi na umisteni souboru. Pak uz jen opravit /etc/fstab a lilo.conf, je-li
treba, lilo, init 6 a jedu. Mozna jsem na neco zapomnel.

Pokud budete chtit zalohovat, pak ma cpio i jine prepinace na archivaci a
dearchivaci - p je na presouvani.

> nebo offline pomoci utilit typu norton ghost, drive image a pod

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.