Samba na 2 segmentech

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Čtvrtek Září 13 12:05:31 CEST 2001

spis napiste co mate za PROBLEM (alespon ja jsem nepochopil, oc Vam jde
resp. co Vam nejde)

zkusim tedy hadat z koule a podle toho odpovedet: mate na "domain masteru"
spusteny WINS a tento nastaveny na vsech pocitacich (aby se v nem
registrovaly a naopak hledaly ostatni picitace)?

MP