Problem s instalaci RH7.0 na PromiseATA100 deska A7V133

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Září 13 12:19:51 CEST 2001

On Thu, 13 Sep 2001, David Michal wrote:

> Zdravim,
> Po najeti instalace z CD mi system po par odklepnuti ohlasi, ze nenasel
> zadne zarizeni kde by mohl vytvorit filesystem.
> Ze stranek ASUS jsem si stahl ovladac, ale ten je pro RH6.2 a stejne mi neni
> jasne jak ovladac dostat do instalace. Ponevadz pokud tento ovladac vlozim
> na diskete do mechaniky, instalator mi ohlasi ze disketa neobsahuje zadny
> driver.

Prepojte disk na klasicky radic a instalaci provedte na nej. Pak je
resenim kompilace vlastniho jadra.

Nebo pouzijte novejsi RedHat 7.1, ktera by to snad mel umet (nevim to
jiste), kazdopadne Mandrake 8.0 to jiz zvlada :)
Obe distribuce sezenete na www.linux-cd.cz

R.V.