Jak presvedcit CRON

Michal Kara lemming na arthur.plbohnice.cz
Čtvrtek Září 13 12:45:17 CEST 2001

> At uz si script nastavim pres crontab, nebo v ramci webminu - zvolene
> parametry se mi zapisi do /var/spool/cron/tabs/root. Nic se ovsem nedeje.
> Zkousel jsem dane parametry nacpat primo do /etc/crontab. Skousel jsem CRON
> stopnout a znovu spustit, stejne se nic nedeje.

  1) Podivejte se do syslogu, zda CRON dotycny skript spousti. Pokud ano, chyba
neni v CRONu. Muze byt treba v tom, ze CRON pousti skripty s jinak nastavenym
PATH nez byva obvykle (neobsahuje /usr/local/bin)

  2) Podivejte se, zda Vam na konci radku nechybi LF (konec radku). Takovy radek
CRON ignoruje (uz jsem se na to take nachytal :-)

									Michal