Mozilla pod LINUXem a JAVA

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Čtvrtek Září 13 15:18:54 CEST 2001

Marek Olšavský wrote:

>         Dobry den,
>    Potrebuji poradit s takovou malickosti. Trochu programuji v jazyce JAVA
> (viva IBM Jikes!!!) a potrebuji poradit, co mam stahnout, aby mi v
> prohlizeci Mozilla fungovala JAVA kvuli ladeni appletu. Docela nerad
> pouzivam appletviewer. Doma nejsem pripojen k internetu, takze to nemohu
> nechat jen na prohlizeci a musim si prinest stazene baliky (idealne rpm)
> domu na HDD v suplicku.
vycházím z předpokladu že JDK máte naistalován. Potom stačí vytvořit link v
/usr/lib/mozilla/plugins na
JDK_Home/jre/plugin/i386/ns600/libjavaplugin_oji.so u mě to vypadá nějak
takhle
#$ ls -l /usr/lib/mozilla/plugins/libjavaplugin_oji.so
#lrwxrwxrwx    1 root     root           61 dub 15 08:32
#/usr/lib/mozilla/plugins/libjavaplugin_oji.so ->
/usr/java/jdk1.3.1/jre/plugin/i386/ns600/libjavaplugin_oji.so

to by mělo být vše a mozilla umí javu :O))

Stefan