Instalace RH 7.1 CZ

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Čtvrtek Září 13 13:17:43 CEST 2001

No asi takhle:

Rozdelejte pocitac, vyluxujte pavouky, vyzente mysi, odstrante prach, vytahnete pameti a "vygumujte" kontakty, event. je ocistete cistym lihem nebo isopropylalkoholem, sundejte z procesoru chladic, steteckem z nej vymette prach, namazte silikonovou pastou a dejte zpet. Kdyz uz budete v tom, rozdelejte ty vykopavkovou CDROMku a ocistete opatrne cocku laseru cistym lihem. Opatrne vyluxovat z ni prach taky nezaskodi.

No a az takhle stravite tri hodinky touhle bohulibou cinnosti, zauvazujete vazne o totalnim upgradu stroje. :=))