presmerovanie paralelneho portu cez TCP/IP

Dusan Malik malik na education.gov.sk
Čtvrtek Září 13 13:15:55 CEST 2001

Ernest Beinrohr wrote:

>Je mozne nejako transparentne previest signal co vstupuje na paralelny
>port jedneho linuxu cez TCP/ip na paralelny port druheho ?
>
>Cafte, jeden clovek ma uctovnictvo s fiskalnym modulom, co ma vystup
>priamo na tlaciaren. Spravil som mu vzdialeny pristup cez dva linuxove
>routre a leased line. Problem je v tom fiskalnom module. Kedze sa
>program vykonava na 'vzdialenom' pocitaci musi tam byt aj ten modul. Tym
>ale aj traciarnicka blockov.
>
>Je mozne nejako transparentne previest signal co vstupuje na paralelny
>port jedneho linuxu cez TCP/ip na paralelny port druheho ?

Je to sice bohapusta teoria. Ak by boli tie dve tlaciarne kompatibile,
napada ma,
ze je mozna tlac do "suboru" . Neslo by dosiahnut, ze ta druha tlaciaren
bude citat
ten subor? Su to predsa komplexne prikazy pre tlaciaren v datovom prude
a tam uz nezalezi na tom cim a ako to bolo vytvorene. Alebo sa mylim?

Malik