Vraceni procesu na popredi

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Čtvrtek Září 13 17:08:11 CEST 2001

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> musi zbavit, neni cesta jak mu ho odejmout - muze se k nemu pripojit
> jak on, tak vsichni jeho potomci, protoze se dedi pri forku (proto se

Ale pokud vas dobre chapu, tak o to ten ktery proces musi _sam_ stat a
neco pro to udelat. Pocitam ale, ze puvodni tazatel nechce zkoumat a
prepisovat lftp. Ale rekl bych, ze proces, ktery sam sebe zdemonizuje
neni mozne nejakym zpusobem primet, aby opet bezel napopredi. Navic by
to asi bylo i k nicemu, protoze takovy proces obvykle sve vystupy pise
nekam do logu a nehodla nic cist z klavesnice. No a na to, abych ho pak
pomoci ^C killnul nemusim delat takovyhle psi kusy.

> zarizujeme abychom byli vedoucim skupiny procesu). Takze je otazkou co
> skutecne dotycny 'daemon' dela a zda-li to skutecne dela poradne...

Ano, souhlasim, ze bez toho abychom vedeli o cem mluvime se
nedomluvime :-)))
[o cem = program lftp - ja ho vubec neznam, nevim jak vy]

Michal Ludvig