Chyby na disku

Marek Knoth bon-bon na raz-dva.cz
Čtvrtek Září 13 21:00:39 CEST 2001

> Pri pouzivani jadra 2.4.9 me to zatuhne a sviti kontrolka disku. Pod
jadrem 2.2 tyhle
> roblemy nemam. Myslim si ze tam mam fyzickou chybu na konci disku kde mam
swapovou oblast.
> Vim ze se chyby hledaji pomoci badblock ale co dal.
> Dekuji za pomoc MAREK

	Jedna se o starsi pocitac Pentium, Chipset: VIA VT82C58VP, 32MB SDRAM, HDD
IDE DMA33
1,6GB presny typ neznam,RedHat 7.0,swap 80MB. Drive se na nem pouzival
Windows a tam se
objevily chyby pri formatovani na FAT32 tyto vadne bloky se zablokovaly a
bylo po problemu.
Ale pri instalaci RedHatu i kdyz jsem dal detekci vadnych bloku zadnou chybu
to neohlasilo.
Po spusteni Linusoveho jadra 2.4.9 (ktere jsem kompiloval na jinem pocitaci
a prenesl jsem
pouze hlavickove soubory, bzImage a adresar 2.4.9 z modules) se system
normalne rozjede a bezi
ale pri narocnejsich operacich (jako je napr. kompilace programu) zatuhne s
jadrem 2.2.16 se
to jeste nestalo. Treba je to tim ze 2.2.x neswapuje tolik jako 2.4.x? Pokud
je to mozne jak
mohu zabranit aby tyto bloky ve swapu systém nepouzival.

--
		Marek Bok
		Student VUT FSI