databaze a Linuxovy fileserver

Jan Zítka jzitka na hronov.ckd.cz
Pátek Září 14 09:00:23 CEST 2001

Dobry den

> Ahoj vsichni,
>
> muzete mi prosim poradit, co zvolit za emulaci - Mars ci Sambu ?
>
> Chceme totiz nasadit Linux jako fileserver a pobezi na nem programy
ve FOXce
> a v ACCESSu, s tim ze v nich bude najednou pracovat cca 10-30 lidi.
>
> - nebudou tam potize se zamykanim souboru a recordu ?
> - jaka je optimalni kombinace jadra a prislusneho emulatoru ?
> - klienti budou i DOSovi
>
> Nebo je lepsi nasadit tam cistokrevny Novell ? (Radsi bych Linux).

Ja na FOXkove (neni to primo ve FOXce, ale pouziva to *.DBF databaze)
veci pouzivam Mars - prechazel jsem z Novella kvuli poctu uzivatelu.
Vykonnosti Novella to v souborovych operacich nedosahuje ani na
vykonnejsi masine, ale funguje to bez problemu. Dela na tom okolo 30
lidi.
Mam to na RH 6.1, jadro zkompilovane 2.2.16 (2.2.19 ale pujde urcite
taky), Mars je 0.99pl20, taky zkompilovany rucne.

Sambu mam taky, ale na tohle jsem jeste nemel cas ji zkouset :-( a
navic tady taky jeste prezivaji DOS klienti.

--
Jan Zitka
CKD Hronov