Fw: diald konfigurace

linux na trinidon.cz linux na trinidon.cz
Pátek Září 14 09:10:48 CEST 2001

 Linux server je proxy pres externi ISDN modem.
Je spusten DIALD s connect "/usr/bin/wvdial jm._sekce --chat".
Kdyz prijde pozadavek jit ven, tak se provede spojeni (zavola pppd).
Po ukonceni se odpoji (pppd se vypne) = jen z tohoto Linux serveru.
Z WIN klienta se neodpoji.
"s nicim nehnu" = na Linuxu dam kill pppd a na nic nesaham, cekam
A jak se to pppd spusti, to prave nevim ...

MINKA Petr
Trinidon