sshd a prihlaseni z urcitych adres (bez tcp-wrappers)

Jakub Urban buba na orlicko.cz
Pátek Září 14 12:03:23 CEST 2001

zdravim
mam dojem ze muj predchozi mail nedosel

snazim se nastavit opensshd-2.5.1 (bez tcp_wrappers), tak aby umoznil
pripojeni pouze pro user na host

kdyz v sshd_config mam radek

AllowUsers user

tak se jako user pripojim

kdyz tam dam

AllowUsers user na host

tak se nepripojim a dostanu chybovou hlasku Permision denied (publickey,
password), v logach na serveru je info o tom ze se pokousim pripojit z
host

nevite nekdo kde je problem? dekuji za pomoc

system RH7.1

k nastaveni sshd bez tcp-wrappers jsem se dostal na aixu, kde je opensshd
IMHO prelozeno bez podpory tcp-wrappers, a poustet sshd pres inetd se mi
nechce, samozrejme si to muzu prelozit sam, ale nechapu proc mi nefunguje
to nastaveni z sshd_config

diky za radu

jakub urban