Coredump po setuid()

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Září 14 11:49:21 CEST 2001

On 14/09/2001, Michal Kara wrote:

>   Narazil jsem posledni dobou dvakrat na problemek. Mam pocitac, na
>   kterem jsou povolene core-dumpy. Funguji pro vcechny uzivatele. Ale
>   pokud program udela setuid() na jineho uzivatele nez pod kterym je
>   spusten, prestane delat coredumpy bez ohledu na nastaveni limitu.
>   Netusite nekdo, zda by se k tomu nedal nejak donutit?

Resil jsem totez asi pred pul rokem. Viz
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/100498.html

Najdete tam postup, jak to resit pod jadry 2.4 a patch, ktery totez
umoznuje pod jadry 2.2. Uprava programu pak spociva v pridani jednoho
prctl() po provedeni setuid()u.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka