OT: antiword pro windows :)

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pátek Září 14 11:39:27 CEST 2001

Ahoj,
14. září 2001, 9:51:43, Petr Simandl napsal:

> Ahoj,
>   ted jsem cetl neco na linuxwordu o knihovne cygwin,
> ktera umoznuje spustit _nektere_ linux binarky pod Winy.
>   Pokud to rozchodite, nebo najdete jine vyhovujici reseni, tak
> bych mel taky zajem ;) (staci kdyz poslete report sem)
> Petr Simandl
> www.simandl.cz

Cygwin rozhodně _nespouští_ binárky! Cygwin umožňuje si některé programy
_kompilovat_ ze zdrojových kódů pod windows a následně používat.

To o čem autor píše jako o emulaci je emulace služeb, které mapuje z
unixových na windows konvence, popř. je doplňuje.

Martin
--
Program dela to, co programator napsal, ne to co myslel...