Statistika tiskoveho logu

dj na gandalf.fsih.cvut.cz dj na gandalf.fsih.cvut.cz
Pátek Září 14 12:46:49 CEST 2001

Dobry den,
rad bych, zda by mi nekdo na zaklade vlastnich zkusenosti doporucil
nejaky konkretni software nebo postup na reseni nize popsaneho problemu.
Nejake veci jsem uz na freshmeatu a spol hledal, rad bych vedel, zda uz se nekdo s
necim podobnym nepotykal.

Mam log v nasledujicim tvaru jedna se o formatovany log tisku z NT:

datum   uzivatel1        cislo
datum   uzivatel2        cislo
datum   uzivatel3        cislo
datum   uzivatel1        cislo

Potreboval bych (alespon pro zacatek) v danem mesici pro kazdeho
jednotliveho uzivatele ziskat celkovy pocet tistenych stran, tj. soucet
tech "cisel".
Dekuji.

						 e-mail: dj na gandalf.fsih.cvut.cz
    Dusan Jiricny				       fax: (+420 2) 24 91 35 40
					    Czech Technical University in Prague