TV bez zvuku (delsi)

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Pátek Září 14 20:22:16 CEST 2001

Dobry vecer (momentalne),

diky panu Zejdlovi jsem uspesne zprovoznil dalkove ovladani meho TV tuneru.
Ovsem pri jeho zprovoznovani mi z neznamych duvodu prestal hrat zvuk. Tedy
on hraje, ale velmi potichu, pri nastaveni LINE i MASTER naplno je to
nepatrne slysitelne. Jeste dnes rano bylo vse OK. Po hratkach s lirc a DO
nyni DO funguje skvele, zvuk nic.

TV tuner je MediaForte TV Vision s BT878 a radiem
Jadro je 2.4.3, distribuce Mandrake, veskere moduly pro telku jsou z teto
distribuce.
Zvukovka je zprovoznena pod ALSA a funguje jinak dobre (mp3, cd atd).
Tuner je take krome toho zvuku OK (obraz, teletext).

Poslednim poznatkem je, ze se pri spousteni kwintv vypise do messages tato
chybova hlaska:

-------------cut-------------------
Sep 14 20:13:59 daneel modprobe: modprobe: Can't locate module sound-slot-1
Sep 14 20:13:59 daneel modprobe: modprobe: Can't locate module
sound-service-1-0
Sep 14 20:13:59 daneel modprobe: modprobe: Can't locate module sound-slot-2
Sep 14 20:13:59 daneel modprobe: modprobe: Can't locate module
sound-service-2-0
Sep 14 20:13:59 daneel modprobe: modprobe: Can't locate module sound-slot-3
Sep 14 20:13:59 daneel modprobe: modprobe: Can't locate module
sound-service-3-0
-------------------------------------

Vypis z meho modules.conf, taha se tam zvuk i tuner je:

-------------cut-------------------
alias sound-slot-0 snd-card-fm801
post-install snd-card-fm801 modprobe snd-pcm-oss
alias eth0 ne2k-pci
alias char-major-195 NVdriver
alias char-major-81 bttv
options bttv card=42 radio=1
options tuner type=5

alias char-major-61 lirc_i2c

Uz jsem hrozne unaveny a asi nevidim, kde je ta banalni chyba. Proc kwintv
hleda soundsloty 1,2,3, kdyz zvukovka normalne jede na ss0? Prosim,
poradte, kde by mohl byt zadrhel...

Zdravi
Jan Povolny