email, user nobody jako pepa na neco.cz

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Pátek Září 14 22:46:34 CEST 2001

Nazdar

> Rozchodil jsem forum "phorum.org" toto forum posila odpovedi na dotazy
> jenze pouziva script ktery posila emaily jako nobody na localhost a
> prijmajici servery tento email samozrejme neprijmou.
>
> No a na co se chci zeptat?
>
> Da se sendmail nastavit tak ze odesila nobody na localhost jako treba
> pepa na neco.cz? Rovnou si odpovim. Jde to ale nemohu prijit jak to
> udelat...

Neda. Jakmile je jako uzivatel nejaky WWW-program, tak bude vzdy
uzivatel nobody (Apache bezi pod pravy uzivatele "nobody").
Mozna by slo udelat  nobody na neco.cz , ale to ted z hlavy nevim, kde
se nastavuje. Ze by /etc/mail/genericstable ?

> Prosim o nakopnuti

jo, tak to bych mohl.

cau

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin