Vypnuti DMA u CD-ROM

Marek Bok bon-bon na raz-dva.cz
Pátek Září 14 09:17:58 CEST 2001

>   Mam problem v RH7.1cz. Nedari se namountovat cdromku, nejdriv vyleti
chyba s DMA timeoutem, pak Linux spolehlive zatuhne. Zatim je tam origos
kernel. Ale instalace jela normalne s CD. Pak jsem jeste jednou mountnul a
konec... Myslim, ze v 7.0 DMA prenos byl vyply...

U HDD se DMA vypina pomoci "hdparm" prepinac myslim -d ale radeji se
podivejte do manualu a taky si nejsem jist ze to bude fungovat i u CD.

>   Druha problema je s KDE 2.2 - spusteni konci s hlaskou, ze nemuze
navazat meziprocesovou komunikaci. Jestli pry mam spusteny dcopserver. Ten
ani z konzole nespustim...

Podivejte se do souboru startkde ktery by mnel byt v /usr/bin a tam asi na
treti radek dopiste dcopserver a jeto.

--
Marek Knoth
Student VUT FSI