Linux - instalace ve Win98SE ?

Libor Striz poutnik-x na x-atlas.cz
Sobota Září 15 10:41:22 CEST 2001

Dobry den,

uz nejakou dobu patram, jak bezpecne a ne moc slozite
dostat nejakou verzi pod Windows 98 SE, abych ziskal
nejakou konkretni predstavu o OS Linux.

Mam PC Celeron 600 / 64 MB / 20 GB disk rozdeleny
na 2 partition/logicke disky.
15 MB : OS, Programy, vetsina dat
5 MB  : Archivy, instalacni soubory, lze event presunout.

Nejradeji bych mel nejaky dual boot.
Z hrani s partitions mi naskakuje husi kuze.
Slysel jsem, ze by snad slo to druhou partition vyhradit
pro linux.

Nakouknul jsem i do SUSE Linux 7.2 LIVE EVAL CZ,
ale prijde mi to spis jako "hratelne demo"

Co mi radite ?

--

Libor the Wanderer poutnik-x na x-atlas.cz
For mail replay: Please remove - and x to get real mail address.