Linux v InetCafe

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Sobota Září 15 21:03:26 CEST 2001

> Pri tom stroji bude sediet nejaka slecna (zamestnankyna), ktora aby nemohla
> robit nejake veci ktore sa majitelovi nebudu pacit, tak by to malo
> zaznamenavat cas ktory zakaznik stravil surfovanim a sumu, ktoru ma zaplatit
> a uchovavat to v subore.

Presne podobne(ale velmi jednoduche) sa prave snazim vyrobit :-))

Na freshmeate je takato aplikacia uz spravena(staci pohladat slovo
"cafe") a vola sa Butterfly tusim.
Pusti sa demon na linuxe a na klientskej stanici sa pusti akysi softik,
ktory sleduje stanicu. Ten demon vsetko zachytava, podla toho na kolko si
cloek zaplatil mu povoli cez ipchains pristup. Je v tom vsetko mozne
zakomponovane. Len to ma nejaky ten problem. Ta cast co ide na windowsi sa
sice nainstaluje ale samotny exac tam akosi nie je :-)
Navyse licencia do 5 resp. 25 klientskych stanic stoji 5000 dolarov :-)

BTW: potrebujem v php spravit vypis premennej u ktorej viem, ze zacina na
konkretne pismeno a za pismenom su cisla ktore liearne rastu.
Cize mam napr. premenne C1-C120 a potrebujem zistovat ich obsah.
A 120 riadkov kde bude stale if sa mi nezda ako dobre riesenie. Navyse ked
pocet premennych moze byt rozny. Avsak vzdy viem kolko.
"echo $C$cifry" na mna kasle. Skusal som vselijake vecicky
napr. typu $"C$cifry" a podobne, ale nezabralo. Nevedel by mi niekto
pomoct ?

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2