Zkusenosti Nvidia driver 1.0-1512

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Neděle Září 16 14:11:30 CEST 2001

Pavel Ruzicka wrote:

> Driver mi chodi, ALE...
>
> Kompilaci jsem provadel ze zdrojaku jen pomoci make.

Instaloval jsem binární balíčky pro MDK 8.0 (uniprocesor)

> Nejdrive se mi hroutilo OpenGL. Po nejakem case se zasekl obraz a musel
> jsem resetovat. To jsem vyresil tak, ze jsem v kernelu vypnul podporu
> AGPGART v kernelu 2.4.9 a driver si pouziva svou vlastni interni podporu.
> Do konfigurace X do sekce Device jsem musel dat: Option      "NvAGP" "1"

OpenGL mi funguje naprosto v pohodě, dokonce se mi zdá rychlejší než v
předchozí verzi. Zkoušeno na Mesa Demos, KDE OpenGL šetřiče obrazovky,
Quake III Arena Demo.

výpis "lsmod" :
agpgart                21280   3 (autoclean)
NVdriver              711936  26 (autoclean)

...mě celkem udivuje. Předpokládal bych, že se použije pouze jeden z
modulů, nicméně to funguje (alespoň u mne).

???  "__GL_SYNC_TO_VBLANK=1"   ???
K čemu je to dobré?

     S pozdravem

                              Jiří Mlíka