jak zjistit obsah beziciho skriptu

Neděle Září 16 17:08:58 CEST 2001

On Fri, 14 Sep 2001, Jiri Kratochvil wrote:

> Tri dny mi na masine bezi skript (jako nohup) jednoho uzivatele ktery je
> na dovoleny a nemuzu ho sehnat. Nez ten skript kill-nu tak bych rad
> vedel co to vlastne dela abych mu nezlikvidoval nejaky zadouci proces.
>
> Tudiz dotaz zni da se zjistit co obsahuje skript ktery je nahran v
> pameti a bezi? (zdrojak skriptu jsem na disku nenasel)

Zalezi na tom, co je to za skript. Shell vetsinou drzi otevreny soubor a
cte to po malych kouscich z nej, takze (jiz asi zminovane) /proc/.../fd by
pomohlo. Jine interpretery (Perl) zase skript nactou a prekompiluji do
interniho formatu, takze by nic obzvlast uzitecneho neodhalilo ani neco
jako strings /proc/.../mem.

Pokud se ovsem zdrahate ten proces uplne zabit, ale nechcete, aby zral
prostredky, tak ho taky muzete pozastavit pomoci SIGSTOP.